Termeni și condiții de cumpărare
Orice comandă efectuată pe www.kandi.ro presupune automat faptul că beneficiarul comenzii (sau clientul) este de acord cu termenii și condițiile expuse aici. Crearea unui cont pe www.kandi.ro înseamnă automat că clientul este de acord cu Termenii și Condițiile de utilizare a site-ului www.kandi.ro, acest lucru având valoare contractuală între părți.
Confirmarea comenzilor efectuate online se face prin e-mail sau apel telefonic. Clientul are obligația să ne furnizeze o adresă de e-mail validă pentru a putea primi confirmarea comenzii. În caz contrar, clientul are la dispoziție posibilitatea de a face comandă telefonic, la unul dintre operatorii noștri.
Prețul produselor
SC Kanden Prod SRL își rezervă dreptul de a modifica prețurile în funcție de prețurile de achiziție de la producători. Dacă prețurile afișate la unele produse nu sunt actualizate, în momentul în care clientul face o comandă la un astfel de produs, va fi întotdeauna înștiințat înainte de procesarea comenzii în legătură cu prețul actualizat. Nici o comandă nu este trimisă către client dacă prețurile afișate nu coincid cu prețurile la zi.
Livrare și plată
Serviciile oferite de www.kandi.ro se adresează clienților din România. Metoda de livrare a produselor este prin colet. Coletele se trimit cu Fan Courier sau Urgent Cargus. Pentru comenzile plasate după ora 1:00, nu putem garanta expedierea în aceeași zi.
Prețuri de livrare
Prețul de livrare depinde de volumul produselor și valoarea comenzii. Transport gratuit pentru comenzile mai mari de 400 lei.
Clientul poate face plata pentru produse cu ramburs (plată la primirea coletului), sau transfer bancar. Pentru plățile prin transfer bancar, valoarea facturii trebuie să ne achitați în avans după primirea facturii prin e-mail.
În cazul plății cu ramburs documentul fiscal de plată este chitanța ramburs de la curier, emisă pe numele dvs. și pe care se specifică plata pentru firma noastră, SC Kanden Prod SRL NU emite bon fiscal, conform Codului Fiscal bonul fiscal se emite doar pentru plată în numerar, nu și în cazul trimiterilor prin corespondență când o terță parte este implicată, respectiv firma de curierat care încasează banii.
Anularea comenzilor
Comenzile care nu sunt expediate se pot anula. Trimiteți un e-mail cu această cerere sau sunați-ne pe unul dintre numerele noastre de telefon.
Returnarea produselor
Conform legislației în vigoare, clientul poate returna în termen de 14 zile produsele. Se acceptă pentru retur doar produsele neutilizate, nedeteriorate. Conform legislației cheltuielile de expediție cauzate de retur sunt suportate de client. Clientul va primi banii pe produsele returnate în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la primirea returului, prin transfer bancar.
Pentru mai multe informații legate de garanție și returnare, consultați pagina .
Neridicarea coletelor
În cazul în care un client nu ridică coletul comandat din culpa sa, ne rezervăm dreptul de a nu mai trimite acelui client colete decât cu plată în avans.
Nu asumăm responsabilitatea pentru situațiile în care coletul este returnat pentru că adresa era greșită sau destinatarul nu și-a ridicat coletul. Obligația clientului este de a trece adresa corectă în comandă și de a ridica coletul expediat de către noi.
Ne asumăm răspunderea pentru expediții până la preluarea acestora de către firmele de expediție. Orice reclamație sau răspundere cu privire la expediție va fi făcută firmei de expediție.
Confidențialitate
Datele personale ale clientului sunt folosite exclusiv pentru procesarea și expedierea comenzilor. Firma SC Kanden Prod SRL garantează confidențialitatea datelor clienților.
Dispute
Orice divergență posibilă între SC Kanden Prod SRL și clienți se va rezolva pe cale amiabilă, prin acordul părților, iar dacă părțile nu ajung la un acord, doar atunci litigiul se va rezolva prin mediere, și dacă nici atunci nu s-a ajuns la un consens, în instanță conform legilor în vigoare.